O mnie

11 lat doświadczenia w projektach e-commerce – to tylko liczba. Co się za nią kryje?

Poznaj przyszłą Panią Manager Twojego sklepu internetowego

Wskażę Ci drogę do sukcesu Twojego sklepu internetowego i wyruszę w nią wspólnie z Tobą!

Hamulcem rozwoju wielu sklepów internetowych jest brak odpowiednich kompetencji w zespole. Często okazuje się też, że trudno znaleźć Ecommerce Managera z odpowiednim doświadczeniem – bo faktycznie, nie ma ich wielu na rynku.

Zatrudnienie profesjonalnego Ecommerce Managera to koszt od 14.000 PLN netto wzwyż. Ponadto w rozwijających się sklepach i zespołach e-commerce trudno wykorzystać optymalnie czas pracy takiej osoby – dlatego często w ramach swojej pracy wykonuje zadania operacyjne i inne, które można powierzyć specjalistom i pracownikom biurowym.

Rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy doświadczonego Ecommerce Managera w niepełnym wymiarze godzin – tak, aby zmaksymalizować korzyści płynące z jego pracy,. Zaoszczędzone pieniądze pozwolą na zatrudnienie dodatkowego specjalisty.

Czy potrzebujesz mojego wsparcia?

Oto przesłanki, po których poznasz, że potrzebujesz skutecznego Ecommerce Managera

Rozwijasz swój sklep na czuja lub bez doświadczenia

Czasami sklep internetowy jest konsekwencją dobrze prosperującego biznesu offline. Wówczas pieczę nad jego funkcjonowaniem często przejmuje osoba z doświadczeniem biznesowe, ale… nie w świecie online.

Konsekwencje:
– rozwój rozciągnięty w czasie
– brak umiejętności weryfikowania kompetencji pracowników oraz agencji
– sklep generuje wysokie koszty

Nie masz jeszcze zespołu
e-commerce

I trudno Ci go zbudować, ponieważ określenie kluczowych kompetencji nie jest łatwe.

Konsekwencje:
– brak planu na rozwój kompetencji w zespole
– powierzanie zadań niedoświadczonym pracownikom bądź delegowanie na zewnątrz w nieodpowiednie ręce
– brak realizacji celów

Nie masz określonych celów
i strategii dla swojego sklepu

Dryfujesz na fali pomysłów, które dopiero musisz sprawdzić. Testujesz kolejne narzędzia, wdrażasz, ciągle coś zmieniasz – ale są to tylko doraźne albo wręcz pozorne rozwiązania.

Konsekwencje:
– błędy w obszarach mających bezpośredni wpływ na wyniki, jak np. polityka cenowa, oferta, brak przewag konkurencyjnych
– brak

Nie wiesz, dlaczego pewne działania przynoszą efekty,
a inne nie

Często spotykam się z sytuacją, że nagle jakiś towar zaczyna w sklepie rotować albo – wręcz przeciwnie – jego obroty niespodziewanie spadają.

Jeśli spotkałeś się z podobną sytuacją u siebie, ale nie do końca miałeś pewność, z czego ona wynikłą, to znak, że potrzebujesz Ecommerce Managera, który będzie potrafił odpowiedzieć na te pytania.

Czy Twój e-commerce działa w tych obszarach?

B2B i B2C

Sklep internetowy B2C,. hurtownie i sprzedaż dla podmiotów gospodarczych – każdy z tych obszarów rządzi się swoimi prawami. Rozumiem te różnice doskonale, ponieważ od początku mojej przygody z e-commerce zbierałam doświadczenia na różnych polach.

Branże FMCG, lifestyle, techniczne i inne

Wysłanie szminki w miękkiej kopercie jest procesem, który znacząco różni się od wysłanie kanapy na ponadwymiarowej palecie. Planowałam procesy w e-commercach rozmaitego kalibru i rozumiem wyzwania każdego z nich.

E-commerce dla producentów, marek i resellerów

Sprzedaż marki własnej produktów wymaga innych nakładów niż sprzedaż towarów szerzej dostępnych. To nie tylko gdzie indziej kładziony nacisk w marketingu i PR, ale również inny proces związany z chociażby prezentacją produktów i ich cech czy doborem kanałów sprzedaży.
Wiem z doświadczenia, że skuteczna sprzedaż wymaga innego modelu biznesowego i strategii dla każdej z tych grup.

Moja główna wartość

Transparentność współpracy

Moja misja

Kompetentny zespół Twojego sklepu internetowego
ze świadomością
celów i strategii.

Jestem współautorką książki

Podkręć swój sklep internetowy

O książce

E-book Podkręć swój sklep internetowy to:

???? Autentyczne historie i studia przypadków na ponad 100 stronach

???? 3 prawdziwe historie przedsiębiorców, którzy rozwinęli swoje sklepy bez większych nakładów finansowych

???? napisane przeze mnie 2 obszerne rozdziały o tematyce często pomijanej na stronach poświęconych e-commerce:

O kategoriach i filtrach słów kilka

Twój sklep nie rośnie, choć zespół pracuje coraz więcej?

Możesz poznać mnie bliżej.
Obserwuj @suska.online na Instagramie

Chcesz się przekonać, czy znajdziemy nić porozumienia?

Sprawdź mnie i umów się na bezpłatną rozmowę wstępną jeszcze dziś